Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Jiří Heincl

25. 2. 2011 9:12
Co udělal autor proto, aby tu bylo líp?

Nejspíš nic. Pokud má většina Čechů podobné názory jako pan Podracký, nemůžeme se divit, že máme ve vedení státu hodně ničemů a dokonce zločinců. Podle mého názoru za to mohou právě lidé typu pana Podrackého.

0 0
možnosti
RP

Romiiik11

25. 2. 2011 9:32
Re: Co udělal autor proto, aby tu bylo líp?

Vidím to podobně (viz. níže).

0 0
možnosti
AL

nechci vyrusovat

25. 2. 2011 0:06
Kdo Vás tu autore článku drží?

"Novinář, korespondent německého deníku Freie Presse v České republice." Asi jedině tahle profese a svými články jistě patřičně špiníte nenáviděné Česko ve smyslu Vašeho dnešního blogu.....

;-D;-D;-DRv

0 0
možnosti
GI

Gwendolyn I.

24. 2. 2011 20:32
Rozhodne byste nemel byt hrdy na svou cestinu

V nadpise vam chybi carka. Jinak muzete byt hrdy Cech, ale ne hrdy na to, ze jste Cech. S tim, ze jste Cech, s tim jste nemel co do cineni. Jsem hrda, ze jsem beloska? Copak jsem si mohla vybrat? Jsem hrda Ceska? Nejsem. Ale mohlo to byt horsi. On ten travnik neni zeleny nikde. ;-);-D

0 0
možnosti
RP

Romiiik11

25. 2. 2011 9:31
Re: Rozhodne byste nemel byt hrdy na svou cestinu

Mýlíte se, být hrdý na to, že jsem Čech jde a je to dokonce žádoucí. To není o zásluhách, ale o postoji k vlasti. To, že ve Vás vědomí příslušnosti k tomuto národu nevyvolává žádné emoce je spíše smutné.

Pro lepší pochopení můžete použít příměr k rodině: Vybrala jste si ji? Ne. Jste příslušnicí nějaké rodiny? Ano. Nesete na tom zásluhu? Ne. Máte nějaký vztah k této rodině a jejím členům? Předpokládám, že ano.  

0 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

24. 2. 2011 20:25
Miluji svou zem

ale nenávidím tento stát.

0 0
možnosti
J

Jindri

2. 3. 2011 16:38
Re: Miluji svou zem

tak to je velice vystihujici!

0 0
možnosti
RP

Romiiik11

24. 2. 2011 20:22
Další článek o tom, jak jsme všichni dobří tak

maximálně do guláše. Ještě, že tady máme takové povznesené jedince, jako je autor. Autor neplatí daně (my ostatní se "zcela dobrovolně necháváme dojit"), autor neplatí elektřinu (protože se narozdíl od nás, nadšených ze solárních elektráren, podíval do ročenky Energetického regulačního úřadu), autor dokonce neplatí DPH (není to přece "hloupá dojná kráva"). Co se mi ale nejvíce líbí je, že si autor (narozdíl od nás) nestěžuje.

Nic osobního proti Vám pane autore nemám, ale takové články jsou opravdu zbytečné. Tento národ není ani lepší ani horší než ostatní národy. Také proto máme to co máme a že se právě nenacházíme v ideálním období není (alespoň pro mne) důvod, abych se za něj styděl. Mimochodem, národní cítění a zdravý patriotismus Čechům docela chybí a lidé jako Vy k tomu bohužel zdatně přispívají, protože ukazují náš národ jen z negativní stránky.

0 0
možnosti
CIF

comme il faut

24. 2. 2011 18:25
Jsem člověk žijící na této planetě

a poslední, na co bych mohla být hrdá, je to, že jsem se náhodou narodila v tom koutě a ne v onom. Jak praví kolegyně níže, to je jako být hrdá na to, že mám modré oči.

0 0
možnosti
AT

Antonín, topič

24. 2. 2011 18:44
Re: Jsem člověk žijící na této planetě

Přesně tak; hrdý by člověk měl být na to, co sám dokázal, ne na to, co dokázali jiní.

0 0
možnosti
E

ELAPHURUS

24. 2. 2011 15:38
Podle Vaší teorie nemůže být

Nor hrdý, že je Nor, Američan atd.

0 0
možnosti
JH

ExPat

24. 2. 2011 19:17
Re: Podle Vaší teorie nemůže být

Vy mi ctete myslenky! :)

0 0
možnosti
S

snaduzdost

24. 2. 2011 13:45
Nemohu být hrdý že jsem Čech"

Naposal novinář, korespondent německého deníku Freie Presse v ČeskéAha. Kolik mu asi platěj za podobná prohlášení?

0 0
možnosti
J

Jack777

24. 2. 2011 13:09
...

Mě se u mých spolužáků z Asie hrozně líbilo, že jsou hrdí na svojí zemi. Na to, že jsou Thajci nebo Japonci, Korejci atd. Být hrdý na svoje činy je fajn, ale ten pocit sounáležitosti s vlastní zemí je určitý druh jistoty a je to asi skvělý pocit.

0 0
možnosti
APE

Amanita phalloides erectus

24. 2. 2011 12:22
***

Proč by měl být někdo hrdý na to za co nemůže ? Já bych mohl být třeba hrdý, že mám modré oči.

0 0
možnosti