Diskuse

Moje sametová

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já jsem mejdan neměla. Toho dne, 17.11.1989 jsem jela přes Prahu z Loučeně, kde jsem se zúčastnila jakéhosi železničářského školení. Přestup na Hlavním nádraží, jakousi lokálkou domů do Rakovníka. Tam ovšem byla mamina auf, neboť, jak pravidelně sledovala Svobodnu Evropu, večer tušila, že se něco děje. Ráno nás pak mne a mé dcerky naši vezli do Prahy na vlak, bydlely jsme na Slovensku. Na Bílé Hoře byl

0 0
možnosti

Pro mě mejdan pokračoval ještě v německym Ettlingenu, v rodině jedný holky, který jsem nabídl tehdy u Koně oříšky a ona mě pozvala.....

0 0
možnosti

J87a41n 62R98á60ž

14. 11. 2014 20:14

Jo, zažíval jsem to podobně a proto mne iritují kavárenští intelektuálové, kteří sledovali ty události v teple u kávičky, ale na kecání o plyšáku si přisvojili monopol. Zvláště teď jsou jejich "moudrých" plků plné noviny a v ČT se střídá jeden listopadový hrdina za druhým..

1 0
možnosti

J43a30r98a 41R79a62n67k

14. 11. 2014 20:06

R^R^R^

Sledovala jsem nejdrive s rodici ze Svycarska, pote v Kanade cele noci prilepena na tv, informoval nas primo z Prahy joe Schlesinger, take jedno z Wintonovych deti, breceli jsme a smali se, drzeli palce.....neverili jsme, ze se to u nas zmeni, ikdyz uz Nemci, Madari a Polaci zacali mnohem drive.

Berlin Wall: CBC News

http://www.cbc.ca/news2/background/berlinwall/.../vp-schlesinger.html

Search CBC.ca Radio-Canada Logo ... By Joe Schlesinger. Berlin Wall Approximately 200,000 people gather on Wenceslas Square in the centre of Prague on Nov. ... 17, 1989, is only a postscript to the fall of the Berlin Wall a week earlier.

Radio Prague - Joe Schlesinger: Foreign correspondent

http://www.radio.cz › radio.cz › Feature «Special»

Mar 21, 2005 - In today's Special Jan's guest is Joe Schlesinger, one of Canada's most ... who for years was the CBC's - that is, the Canadian Broadcasting ... Fifteen years ago - in 1989 during the fall of communism - Joe Schlesinger's news

1 0
možnosti

johnnie walker. přijde mi, že někteří v '89 začali a nepřestali chlastat až do dnes.

0 0
možnosti