Diskuse

Máme doma psa

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tines

10. 7. 2009 12:08
Moc pěkně píšete,

jen bych prosila o interpunkci! Bude to pak takřka dokonalé:-)

0 0
možnosti

Janulice78

9. 7. 2009 8:07
jak to ctu

tak mne fakt mrzi, ze to moje ucho jsem si poridila, az kdyz mu byl rok a pul. prisla jsem o vsechno to rozcilovani s curanim a trhanim. ale zas jsme meli neskutecne zazitky, kdy dokazal sporadat vsechny uterky po babicce (postupne) a zahadne je necupoval, ale udelal z kazde dlouhou souvislou snuru, co z nej vychazela docela obtizne.

0 0
možnosti

MoMo1000

8. 7. 2009 16:37
Jak kdybych viděl ty naše dva...

;-D R^ Mimochodem, pokud náhodou někoho propadne idea, že 6 let od pořízení si prvního psa by bylo fajn mít druhého, pak se štěně naučí od staršího všechny jeho zlozvyky (a dovede je k dokonalosti) a starší naopak pochytí některé věci od štěněte, takže pak by člověk někdy vyletěl z kůže... ;-) Ale jinak jsou úžasní... :-)

0 0
možnosti

Mitheitel

8. 7. 2009 15:41
Super

Naprosto super, fakt, připomíná mi to štěněcí dobu našeho již jedenáctiletého psa... navíc dobře napsané... děším se na další... :)R^

0 0
možnosti

BoboHml

8. 7. 2009 15:35
.

;-DR^

0 0
možnosti

pěnice

8. 7. 2009 13:42
Tak já tyhle články miluju,

protože to máme už dvakrát za sebou.Ta naše psí holčina má osm let,ale nezapomněla jsem jak okousala roh válendy,z knížek,které byly níž na polici strhla desky aupárala kus koberce,když okousala lemování.Postupně jsme vyměnili koberce,za takové,ze kterých se líp vysávají chlupy  a každé nové oblečení testujt,jestli nebude chlupy chytat.Ale stejně je rodinný miláček.

0 0
možnosti

pedr64

8. 7. 2009 13:19
super

a nebojte, ještě přijdou poškrábaný zdí v celým domě, rozkousané nové lodičky kamarádky(teď už bývalé) vaší ženy, sežraná slavnostní večeře...a spousta dalších veselých zážitků. Ale za ten psí pohled to stojí

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS